Deepshit

Bloggar från min iPhone.
Vet inte om detta kommer bli långt eller kort, kanske långt men tror mer att jag kommer skriva av mig lite, så vi får se.
Måste bara skriva detta, seriöst
Jag har fått asmånga frågor och tvingningar att blogga ( därför det kommit lite små inlägg ) men dom har jag inte skrivit med smilet uppe vi öronen, nä gud helt tvärt om faktiskt.
Denna veckan har varit tung, mycke läxor, många olika förhör och mycke me
skolan över huve taget, sen stallet tar så himla lång tid, samma me umgänge, jag lever inte på bloggen, ja har ett liv me. Jag vill kunna hitta på saker, inte vara sån åh gud ja kan inte göra detta ida för ja måste blogga, serri ja vill leva också. Därför har ja inte bloggar som ja ska, men samtidigt har jag inte heller haft lusten att blogga, näää gud. Om jag ska erkänna har denna veckan vart super utan stress osv , gott!
Mer kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0