Påvåg hem :)

Hej! Jag har inte så mycket mer att berätta just nu än att jag sitter på bussen påväg hem! ;) jag tänkte sätta mig och skriva lite om hur det gick att rida igår.. red jordy först bara för att han inte skulle bli "galen" på ansra lektionen x) då dom inte kan hantera det på rätt sätt om ni förstår. Sen på lektionen hade jag Vira, hon hoppade fint och när jag hoppa banan näst sista gången gick hon riktigt fint och LUGNT! Ovanligt för att vara henne! Men nu är det bara att tagga söndag, då blir det klubbtävling på vira och ska även hoppa medusa :D ska ha henne i bohuscupen, någon annan dom ska tävla bohuscupen? Aja, e påväg hem nu så det kommer nog bättre inlägg sen! Någon mer än jag dom tycker att dom ska tvätta fönstren? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0