5/3 - Hoppning

VIRA

Vira var hur duktig som helst! På uppvärmningen tänkte jag mycket bakåt så att hon skulle lugna ner sig, hon har en tendens att springa fortväldigt fort när det kommer hinder på banan, men det gick ganska bra. Vi började med att hoppa fram på typ alla hindrena ett och ett för att känna på det och sen blev det till en liten bana, det fanns en kompination med i leken, det skulle vara fem språng mellan för storhästarna. Hade Vira fått bestämma hade hon nog tagit tre.. x) I alla fall, hon var duktig och sprang inte så mycket, eller aa, jag fick i alla fall tillbaka henne hyfsat snabbt igen efter hindrena. Sen skulle vi hoppa en längre bana, det va KATASTROF i min hjärna just då! Jag fatta ingenting! Hahha, så jag hoppade typ sist så jag kunde se på när alla andra hoppade, men även om jag inte kunde banan till 100% så klarade jag av hela banan och i slutet av lektionen visade det sig att det var min bästa bana på hela lektionen! :D
Eftersom det gick så bra så kan jag ju bara tagga tävlingen på söndag nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0