Åh!!


Är inte på bra humör just nu! Och det är ju inte precis kul att blogga då, vill ju inte sprida negativ energi över er alla.. Men skall försöka att muntra upp mig.. Eller va, nej juste, det går ju inte eftersom det blir SOMMARTID på söndag.. Varför just söndag x) Haha, skall ju upp klockan fem på söndag för att följa med Wilma på tävling, men eftersom det är sommartid så blir det ju typ klockan 4 i vintertid, och jag menar min hjärna vet ju lixom inte bara att; Juste, nu är det sommartid, nu skall jag vara pigg ?! Eller?! Vad tycker ni om sommartid och vintertid? Jag tycker det kan va samma tid hela tiden :D
Nee, nu skall jag tömma kameran, ladda den och försöka få tag i någon i BUS så vi kan prata om rykttävlingen vi ska ha på fredag tydligen.. :D
Se yaa<3<3

Kommentarer
Postat av: ida carlsbogård

hej,

skulle ni kunna gö en bloggdesign till mig? :D

2012-03-22 @ 11:57:42
URL: http://idacarlsboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0