Hur började det?

Hejsan! Jag tänkte nu sätta mig och försöka förklara hur det kommer sig att jag och Maja bloggar tillsammans. Den här bloggen startades ju egentligen utav enbart mig, Amanda, men efter att jag haft bloggen ett tag blev det färre och färre inlägg och jag tappade till slut lusten för bloggandet. Tror att jag saknat att blogga tillsammans med någon, bloggade ju tidigare tillsammans med Wilma [här]


Så här gick det till:
Jag, Amanda, la upp ett inlägg på fb gruppen för hästbloggar. I inlägget frågade jag om det var någon som ville starta en häst/foto blogg med mig, den första som kommenterade vad Maja, vi började prata lite och det visade sig att vi har typ exakt samma intressen O.o LÄSKIGT! Vi båda gillar att vara i stallet, att fota och webbdesigner.. Vi fortsatte prata en stund och sen slängde Maja iväg ett mejl till mig med bilder och så började jag fixa lite med en design, båda gillade typ marinblått och rött, så det fick bli ett blått tema! Vem vet, nästa kanske blir rött! Haha, i alla fall, när designen var klar och båda var nöjda så var det bara att sätta igång.


Och här är vi idag, två tjejer som älskar hästar och även att fota, så i denna bloggen kommer ni antagligen få mycket bilder av naturen och även av våra fyrbenta älsklingar! Hoppas ni kommer tycka att det är bra och kul att läsa det vi skriver!


Har du några tips eller synpunkter så är det bra om du skickar dom till mejlen: [email protected] eller lämnar en kommentar här! :D HA DET SÅ BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0