jaha

Kan börja med att säga, bra bloggning det har varit från min sida idag? Haha, hoppas alla förstår att det är ironi.
Har haft fullt upp i skolan, det är jättesvårt att komma tillbaka efter att ha varit sjuk en dag. Slutade nere på idrotten så hade verken plats eller styrka att bärja mina böcker. Imorgon tass allt hem för att jobba i fatt. Ska försöka fixa exakt allt. Utom ena matten.
Idag va det somsagt tisdag, ganska rolig dag i skolan. Har försökt göra mitt bästa, morgonen börjades med ett nationellt prov i svenska som jag ha missat. Sen skulle jag egentligen haft ett på engelskan också, men efter som jag var sjuk så ska jag göra det i morgon istället.
Annars fick dagen hyffsat. Efter skolan stack jag hem till mormor, fikade och pratade.
Det förklarar min dåliga bloggning.
Imorgon har jag det så kallade nationella provet, så ska sätta mig och börja skriva på det.
Vi ses sen :DDD

Kommentarer
Postat av: christina frank



Skönt du är frisk igen

Lycka till med provet Jag är alldeles säker på att du fixar det kanonbra .



Kramisar

2012-03-06 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0