Maja Frank

Mitt namn är då Maja Frank, jag har 12 höstar men i år fyller jag 13. Jag är bosatt i skåne med släkt, vänner och familj.
Jag brinner för hästar och ridning, det är det jag gör, det är min grej. Jag rider på en ridskola som heter Viarp ungefär 3 ggr i veckan. På torsdagarna tränar jag hoppning för Jennifer, fredagarna tränar jag dressyr för Lotta. Sen brukar det skifta med stallvärdarna. Det jag brinner mest för i ridningen är hoppningen, jag vill komma längst i den. Jag har hoppat 95 cm som högst. Jag har även tävlat upp till LB i dressyr. Mitt mål inom ridningen är att komma långt, tävla i höga höjder. När jag blir större har jag lite tankar på fälttävlan.
Jag rider förtillfället två ponnys, Molle heter den ena och Fabian heter den andre.
Min ridhistoria:
Sen jag var 4 år har jag alltid tyckt att hästar vart ett otroligt fint djur. Jag började få intresset för hästar vid 7 års ålder. Då jag även började rida. Jag red även lite smått på ponnyn Jolly Ingo, en privatponny. Jag lärde mig mest grunderna med honom, rida lätt och galoppera. Jag började rida och rider än idag på ridskolan Viarp. Med åren har jag blivit bättre och bättre, hamnat i specialgrupper osv.
Jag har även ett stort intresse av fotografering, jag har en egen systemkamera och min iphone 4 som jag faktiskt tycker fungerar bra. Dock föredrar jag systemkarmeran. Jag har fotat i snart 2 år och har även fått med en hel del bilder i kalendern på viarp osv.
Utöver min vardag håller jag på med webbdesign och bloggning. Jag fick intresset för webbdesign för ungefär 1 år sedan sen dess har det bara gått framåt.
Jag gillar att vara med kompisar, shoppa, rida och ha roligt.
Jag har en hund vid namn Wilaritts Ådi som jag tränar agillity med. Han är en schäferhane på 4 år.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tränar du agility för tränare eller hemma? I så fall vilken klubb? :)

2012-03-03 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0