mi día (min dag) på spanska

image description
Hej! (bild från rasten i går)
Gud vilket sug jag ahr på att blogga, oh äntligen är det snart påsklov vilket innebär mucho (mycket) bloggning för min del, mer lust nu när jag har haft min lilla "bloggpaus" hoppas inte ni läsare har tyckt att det har varit allt för tradigt men det har faktiskt behöfts.
Mi día haha
skolan idag då, hade först spanska förhör sedan plural förhör, men det gick bra. Dagen har faktiskt varit helt okej, handlade me mamma efter skolan.Mysigt på en vanlig onsdag.
Nu hemma har jag spelat, duschat och ja det növändiga.
Nu ska jag börja på en design, seeya!

Kommentarer
Postat av: ida carlsbogård

har skickat mejlet nu med bilder & allt till designen :D

2012-03-29 @ 12:51:13
URL: http://idacarlsboo.blogg.se/
Postat av: christina frank

Du måste ha en fin kamera som tar så bra bilder du är naturligt vis en hejare och fota också Hoppas du får ett skönt påsk-lov och att denna kalla och blåsiga väderlek försvinner lika fort som den kom.



Glad Påsk

2012-03-29 @ 19:54:54
Postat av: Kajza

Fin blogg!

Glad Påsk! =)

2012-04-07 @ 18:32:48
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0