ojdå..

Hej! De har inte vart mycket aktivitet här på sistonde.. :/
Vill inte komma med någon dum bortförklaring, men just nu känns livet bara piss... Det är så att något hemskt kanske kommer hända snart, och jag känner inte att jag pallar mer, du var den bästa, det är du fortfarande men det är här våran väg börjar fara åt olika håll. Våra liv kommer inte gå tillsammans, men jag är otroligt glad över den fina tid vi haft och jag hoppas vi skall hinna uppleva fler stunder innnan det blir dags att säga förväl.. Jag hoppas du kommer få det bra, men du skall veta att jag älskar dig så oerhört mycket och att jag aldrig kommer glömma dig! Du har din plats i mitt hjärta och där kommer du alltid finnas kvar! <3 Älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0